Որակի ապահովման բաժինը մշակում և պարբերաբար վերանայում է որակի ներքին ապահովման քաղաքականությունն
ու մեխանիզմները, գնահատում է որակի ներքին ապահովման գործընթացների ու գործիքակազմի արդյունավետությունը,
ապահովում է մասնագիտության կրթական ծրագրերի մշակման և իրականացման որակի հսկողությունը և ստուգում դրանց
համապատասխանությունը սահմանված նպատակներին, իրականացնում է կառուցվածքային ստորաբաժանումներում
որակի ապահովման գործառույթների ու ընթացակարգերի ներքին մշտադիտարկումներ։
● 2022-2023 ուսումնական տարի
● «Թեստաբանության հիմունքներ» վերապատրաստման դասընթացի արդյունավետության գնահատում
● «Գիտական սեմինար» երիտասարդ դասախոսների որակավորման բարձրացման դասընթացների արդյունավետության գնահատում
● «Ակտիվ ուսուցման և դասավանդման մեթոդները․ ձևավորող գնահատման մոտեցումներն ու գործիքակազմը» վերապատրաստման եռօրյա դասընթացի արդյունավետության գնահատում
● «Սպորտուս» հենակետային քոլեջի դասախոսի և դասավանդման մեթոդների որակի և արդյունավետության գնահատում
● ՀՖԿՍՊԻ 1-ին կուրսեցիների մասնագիտության ընտրության դրդապատճառները և կրթական միջավայրի բարելավման վերաբերյալ հարցման արդյունքների համեմատական վերլուծություն
● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական, մանկավարժական պրակտիկայի գնահատում
● «Առողջարարական ֆիզիկական կուլտուրա՝ կինեզիոլոգիա» մագիստրոսի կրթական ծրագրի թիրախային գնահատում
● ՀՖԿՍՊԻ –ում դասընթացի և դասավանդման որակի ու արդյունավետության գնահատում․ 2022-2023 ուստարի, 2-րդ կիսամյակ
● ՀՖԿՍՊԻ –ում դասընթացի և դասավանդման որակի ու արդյունավետության գնահատում․ 2022-2023 ուստարի, 1-ին կիսամյակ
● ՀՖԿՍՊԻ–ում ստացած կրթությունից շրջանավարտների բավարարվածության գնահատում
● Մարզադպրոցների աշխատաշուկայի վերլուծություն․ հարցում ՀՀ մարզադպրոցների շրջանում
● Աշխատաշուկայի կարիքների վերլուծություն․ հարցում ՀՀ հանրակրթական դպրոցների շրջանում
● 2021-2022 ուսումնական տարի
● ՀՖԿՍՊԻ–ում պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացների արդյունավետության գնահատում (2-րդ փուլ)
● ՀՖԿՍՊԻ–ում պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացների արդյունավետության գնահատ+ում (1-ին փուլ)
● ՀՖԿՍՊԻ վարչական, սպասարկող եվ անվտանգության անձնակազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն (2021թ.)
● ՀՖԿՍՊԻ պրոֆեսորադասախոսական կազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն (2021թ.)
● ՀՖԿՍՊԻ–ում դասավանդման որակի և դասընթացի արդյունավետության գնահատում
● «Գիտական սեմինար» երիտասարդ դասախոսների որակավորման բարձրացման դասընթացների արդյունավետության գնահատում
● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական պրակտիկայի գնահատում (ֆոկուս խմբային քննարկում)
● Ուսանողների կրթական կարիքների վերհանման և գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական, մանկավարժական պրակտիկայաի գնահատում
● ՀՖԿՍՊԻ 1-ին կուրսեցիների մասնագիտության ընտրության դրդապատճառները և կրթական միջավայրի բարելավման վերաբերյալ հարցման արդյունքների համեմատական վերլուծություն
● 2021-2022 ՀՖԿՍՊԻ-ում ստացած կրթությունից շրջանավարտների բավարարվածության գնահատում
● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական, մանկավարժական պրակտիկայաի գնահատում
● 2020-2021 ուսումնական տարի
● ՀՖԿՍՊԻ «Մենեջմենթ», «Մարքեթինգ» մագիստրոսի կրթական ծրագրի պիլոտային փուլի գնահատում
● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական պրակտիկայի գնահատում
● Ուսանողների և ուսումնական գործընթացն ապահովող ռեսուրսների և ինստիտուտի կողմից առաջարկվող ծառայությունների վերաբերյալ հարցումների վերլուծություն
● ՀՖԿՍՊԻ–ում օտար լեզուների ուսուցման արդյունավետության գնահատում
● ՀՖԿՍՊԻ պրոֆեսորադասախոսական կազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
● ՀՖԿՍՊԻ վարչական, սպասարկող եվ անվտանգության անձնակազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
● ՀՖԿՍՊԻ առաջին կուրսի ուսանողների մասնագիտության ընտրության դրդապատճառների և կրթական միջավայրի բարելավման վերաբերյալ հարցման արդյունքների վերլուծություն
● «ՄԿԾ որակի ապահովման մեխանիզմներ» թեմայով դասընթացի վերապատրաստման մասնակիցների հարցման արդյունքների վերլուծություն
● «Համակցված դասընթաց» թեմայով դասախոսների վերապատրաստման դասընթացի գնահատման հետազոտություն
● 2020-2021 ՀՖԿՍՊԻ-ում ստացած կրթությունից շրջանավարտների բավարարվածության գնահատում
● 2019-2020 ուսումնական տարի
● Մասնագիտության ընտրության դրդապատճառների եվ կրթական միջավայրի բարելավման վերաբերյալ հարցման արդյունքների վերլուծություն
● Ուսանողների և ուսումնական գործընթացն ապահովող ռեսուրսների և ինստիտուտի կողմից առաջարկվող ծառայությունների վերաբերյալ հարցումների վերլուծություն
● ՀՖԿՍՊԻ-ի պրոֆեսորադասախոսական կազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
● Դասախոսի և դասընթացի գնահատման ուսանողական հարցման արդյունքների վերլուծություն
● ՀՖՍԿՊԻ-ի մագիստրոսի կրթական ծրագրերում ընդգրկված դասախոսների և դասընթացների գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
● ՀՖՍԿՊԻ-ում իրականացվող հեռավար ուսուցման արդյունավետության և որակի ապահովման խնդիրների վերաբերյալ առցանց ուսանողական հարցման արդյունքների վերլուծություն
● Հեռավար ուսուցում ուսանողական ֆոկուս խմբերի արդյունքների վերլուծություն
● ՀՖՍԿՊԻ-ում իրականացվող հեռավար ուսուցման արդյունավետության և որակի ապահովման խնդիրների վերաբերյալ առցանց ուսանողական հարցման արդյունքների վերլուծություն
● Հեռավար ուսուցման վերաբերյալ դասախոսների շրջանում անցկացված խորքային վերլուծություն
● 2018-2019 ուսումնական տարի
● «ԲՈՒՀ գործատու համագործակցության եզրեր» խորագրով աշխատաժողովին հրավիրված գործատուների շրջանում անցկացված հարցումների
● Որակի ապահովման ներքին գնահատում
● «Մարքեթինգ» և «Մենեջմենթ» մագիստրոսի կրթական ծրագրերի միջազգային բենչմարքինգ (2020)
● «Լրագրություն» և «Թովմաս Մուր» կրթական ծրագրի բենչմարքինգ-հաշվետվություն
● ՀՖՍԿՊԻ-ի Որակի ապահովման գործընթացներում արտաքին շահակիցների ներգրավվածության արդյունավետության մշտադիտարկման արդյունքների վերլուծություն (2020)
● Ներքին շահակիցների հետ հետադարձ կապի մեխանիզմի արդյունավետության գնահատում (2022-2023)
● Կարճաժամկետ պլանավորման եվ հաշվետվողականության մեխանիզմների արդյունավեության գնահատում (2022-2023)
● ՀՖԿՍՊԻ 2020-2021 ուսումնական տարվա ավարտական աշխատանքների կատարման որակի գնահատում (2021-2022)
● ՀՖԿՍՊԻ–ի բակալավրի մասնագիտության կրթական ծրագրերում իրականացված բենչմարքինգի արդյունավետության գնահատում (2021-2022)
● Թեստը՝ որպես ուսուցման արդյունքների ստուգման և գնահատման մեթոդ (2021-2022)
● Որակի ներքին ապահովման քաղաքականության համեմատական վերլուծություն (միջազգային բենչմարքինգ) (2021-2022)
● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող պրակտիկայի ծրագրերի մշակման փորձի միջանկյալ ուսումնասիրություն (2021-2022)
● Դասընթացի արդյունահեն նկարագրի մշակման ներբուհական փորձի գնահատում (2020-2021)
● Որակի ապահովման արտաքին գնահատում
● ՀՖԿՍՊԻ-ի «Լրագրություն» մագիստրոսի կրթական ծրագրի ինքնագնահատում
Նորություններ
«Ակադեմիական քաղաք» նախագծի վերաբերյալ քննարկում՝ ՀՖԿՍՊԻ–ում
Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտում հյուրընկալել էինք Լոնդոնի համալսարանական քոլեջի (UCL)…
Սպորտի կառավարման լավագույն փորձը՝ ՀՖԿՍՊԻ–ի ուսանողներին համար
Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի «Սպորտի կառավարում» մագիստրոսական կրթական ծրագրի ուսանողների…
Հայտարարություններ
Առարկայական տարբերությունները կարելի է հանձնել նոյեմբերի 18–ից մինչև նոյեմբերի 29–ը
Հեռակա ուսուցման…