Ղեկավար՝ Հովհաննես Երիցյան

 

● Էլ հասցե՝ hovhannes.yeritsyan@sportedu.am
● Հեռ․  (+37410) 55-33-10 (1-16)

Որակի ապահովման բաժինը մշակում և պարբերաբար վերանայում է որակի ներքին ապահովման քաղաքականությունն
ու մեխանիզմները, գնահատում է որակի ներքին ապահովման գործընթացների ու գործիքակազմի արդյունավետությունը,
ապահովում է մասնագիտության կրթական ծրագրերի մշակման և իրականացման որակի հսկողությունը և ստուգում դրանց
համապատասխանությունը սահմանված նպատակներին, իրականացնում է կառուցվածքային ստորաբաժանումներում
որակի ապահովման գործառույթների ու ընթացակարգերի ներքին մշտադիտարկումներ։

2022-2023 ուսումնական տարի
           ● «Թեստաբանության հիմունքներ» վերապատրաստման դասընթացի արդյունավետության գնահատում
           «Գիտական սեմինար» երիտասարդ դասախոսների որակավորման բարձրացման դասընթացների արդյունավետության գնահատում
           ● «Ակտիվ ուսուցման և դասավանդման մեթոդները․ ձևավորող գնահատման մոտեցումներն ու գործիքակազմը» վերապատրաստման եռօրյա դասընթացի արդյունավետության գնահատում
           ● «Սպորտուս» հենակետային քոլեջի դասախոսի և դասավանդման մեթոդների որակի և արդյունավետության գնահատում
           ● ՀՖԿՍՊԻ 1-ին կուրսեցիների մասնագիտության ընտրության դրդապատճառները և կրթական միջավայրի բարելավման վերաբերյալ հարցման արդյունքների համեմատական վերլուծություն
           ● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական, մանկավարժական պրակտիկայի գնահատում
           ● «Առողջարարական ֆիզիկական կուլտուրա՝ կինեզիոլոգիա» մագիստրոսի կրթական ծրագրի թիրախային գնահատում
           ● ՀՖԿՍՊԻ –ում դասընթացի և դասավանդման որակի ու արդյունավետության գնահատում․ 2022-2023 ուստարի, 2-րդ կիսամյակ
           ● ՀՖԿՍՊԻ –ում դասընթացի և դասավանդման որակի ու արդյունավետության գնահատում․ 2022-2023 ուստարի, 1-ին կիսամյակ
           ● ՀՖԿՍՊԻ–ում ստացած կրթությունից շրջանավարտների բավարարվածության գնահատում
           ● Մարզադպրոցների աշխատաշուկայի վերլուծություն․ հարցում ՀՀ մարզադպրոցների շրջանում
          Աշխատաշուկայի կարիքների վերլուծություն․ հարցում ՀՀ հանրակրթական դպրոցների շրջանում

2021-2022 ուսումնական տարի
           ● ՀՖԿՍՊԻ–ում պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացների արդյունավետության գնահատում (2-րդ փուլ)
           ● ՀՖԿՍՊԻ–ում պարտադիր ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացների արդյունավետության գնահատ+ում (1-ին փուլ)
           ● ՀՖԿՍՊԻ վարչական, սպասարկող եվ անվտանգության անձնակազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն (2021թ.)
           ● ՀՖԿՍՊԻ պրոֆեսորադասախոսական կազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն (2021թ.)
           ● ՀՖԿՍՊԻ–ում դասավանդման որակի և դասընթացի արդյունավետության գնահատում
           ● «Գիտական սեմինար» երիտասարդ դասախոսների որակավորման բարձրացման դասընթացների արդյունավետության գնահատում
           ● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական պրակտիկայի գնահատում (ֆոկուս խմբային քննարկում)
           ● Ուսանողների կրթական կարիքների վերհանման և գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
           ● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական, մանկավարժական պրակտիկայաի գնահատում
           ● ՀՖԿՍՊԻ 1-ին կուրսեցիների մասնագիտության ընտրության դրդապատճառները և կրթական միջավայրի բարելավման վերաբերյալ հարցման արդյունքների համեմատական վերլուծություն
           ● 2021-2022 ՀՖԿՍՊԻ-ում ստացած կրթությունից շրջանավարտների բավարարվածության գնահատում
          ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական, մանկավարժական պրակտիկայաի գնահատում

2020-2021 ուսումնական տարի
           ● ՀՖԿՍՊԻ «Մենեջմենթ», «Մարքեթինգ» մագիստրոսի կրթական ծրագրի պիլոտային փուլի գնահատում
          ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող մասնագիտական պրակտիկայի գնահատում
           ● Ուսանողների և ուսումնական գործընթացն ապահովող ռեսուրսների և ինստիտուտի կողմից առաջարկվող ծառայությունների վերաբերյալ հարցումների վերլուծություն
           ● ՀՖԿՍՊԻ–ում օտար լեզուների ուսուցման արդյունավետության գնահատում
           ● ՀՖԿՍՊԻ պրոֆեսորադասախոսական կազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
           ● ՀՖԿՍՊԻ վարչական, սպասարկող եվ անվտանգության անձնակազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
           ● ՀՖԿՍՊԻ առաջին կուրսի ուսանողների մասնագիտության ընտրության դրդապատճառների և կրթական միջավայրի բարելավման վերաբերյալ հարցման արդյունքների վերլուծություն
           ● «ՄԿԾ որակի ապահովման մեխանիզմներ» թեմայով դասընթացի վերապատրաստման մասնակիցների հարցման արդյունքների վերլուծություն
           «Համակցված դասընթաց» թեմայով դասախոսների վերապատրաստման դասընթացի գնահատման հետազոտություն
2020-2021 ՀՖԿՍՊԻ-ում ստացած կրթությունից շրջանավարտների բավարարվածության գնահատում

2019-2020 ուսումնական տարի
           ● Մասնագիտության ընտրության դրդապատճառների եվ կրթական միջավայրի բարելավման վերաբերյալ հարցման արդյունքների վերլուծություն
          Ուսանողների և ուսումնական գործընթացն ապահովող ռեսուրսների և ինստիտուտի կողմից առաջարկվող ծառայությունների վերաբերյալ հարցումների վերլուծություն
           ● ՀՖԿՍՊԻ-ի պրոֆեսորադասախոսական կազմի կարիքների վերհանման, գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
           ● Դասախոսի և դասընթացի գնահատման ուսանողական հարցման արդյունքների վերլուծություն
           ● ՀՖՍԿՊԻ-ի մագիստրոսի կրթական ծրագրերում ընդգրկված դասախոսների և դասընթացների գնահատման հարցման արդյունքների վերլուծություն
           ● ՀՖՍԿՊԻ-ում իրականացվող հեռավար ուսուցման արդյունավետության և որակի ապահովման խնդիրների վերաբերյալ առցանց ուսանողական հարցման արդյունքների վերլուծություն
           ● Հեռավար ուսուցում ուսանողական ֆոկուս խմբերի արդյունքների վերլուծություն
           ● ՀՖՍԿՊԻ-ում իրականացվող հեռավար ուսուցման արդյունավետության և որակի ապահովման խնդիրների վերաբերյալ առցանց ուսանողական հարցման արդյունքների վերլուծություն
           ● Հեռավար ուսուցման վերաբերյալ դասախոսների շրջանում անցկացված խորքային վերլուծություն

2018-2019 ուսումնական տարի
           ●
«ԲՈՒՀ գործատու համագործակցության եզրեր» խորագրով աշխատաժողովին հրավիրված գործատուների շրջանում անցկացված հարցումների

Որակի ապահովման ներքին գնահատում
           ● «Մարքեթինգ» և «Մենեջմենթ» մագիստրոսի կրթական ծրագրերի միջազգային բենչմարքինգ (2020)
           ● «Լրագրություն» և «Թովմաս Մուր» կրթական ծրագրի բենչմարքինգ-հաշվետվություն
            ՀՖՍԿՊԻ-ի Որակի ապահովման գործընթացներում արտաքին շահակիցների ներգրավվածության արդյունավետության մշտադիտարկման արդյունքների վերլուծություն (2020)
           ● Ներքին շահակիցների հետ հետադարձ կապի մեխանիզմի արդյունավետության գնահատում (2022-2023)
            Կարճաժամկետ պլանավորման եվ հաշվետվողականության մեխանիզմների արդյունավեության գնահատում (2022-2023)
           ● ՀՖԿՍՊԻ 2020-2021 ուսումնական տարվա ավարտական աշխատանքների կատարման որակի գնահատում (2021-2022)
             ՀՖԿՍՊԻ–ի բակալավրի մասնագիտության կրթական ծրագրերում իրականացված բենչմարքինգի արդյունավետության գնահատում (2021-2022)
           ● Թեստը՝ որպես ուսուցման արդյունքների ստուգման և գնահատման մեթոդ (2021-2022)
            Որակի ներքին ապահովման քաղաքականության համեմատական վերլուծություն (միջազգային բենչմարքինգ) (2021-2022)
           ● ՀՖԿՍՊԻ–ում իրականացվող պրակտիկայի ծրագրերի մշակման փորձի միջանկյալ ուսումնասիրություն (2021-2022)
           ● Դասընթացի արդյունահեն նկարագրի մշակման ներբուհական փորձի գնահատում (2020-2021)

Որակի ապահովման արտաքին գնահատում
           ● ՀՖԿՍՊԻ-ի «Լրագրություն» մագիստրոսի կրթական ծրագրի ինքնագնահատում

Նորություններ

Միջազգային համագործակցության հնարավորություն՝ «ՍՊՈՐՏ ԿԱԲ»–ում

July 15, 2024

«ՍՊՈՐՏ ԿԱԲ» գիտահետազոտական լաբորատորիայում թաեքվոնդոյիստների ֆունկցիոնալ մարզավիճակի հետազոտություն կազմակերպելու հնարավորություններին ծանոթանալու նպատակով ՀՖԿՍՊԻ…

«Սպորտային իրավունքի միտումներն ու մարտահրավերները Հայաստանի Հանրապետությունում» կլոր սեղան–քննարկում՝ ՀՖԿՍՊԻ–ում

June 19, 2024

Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտում տեղի ունեցավ «Սպորտային իրավունքի միտումներն ու…